Taksici çağırır gibi nakliyeci çağırmak için 👇️
Nereden nereye adreslerini gir, bir saniyede fiyatı gör ⏱️
✔ İster Nakit, İster K. Kartı
✔ Ücretsiz İptal
✔ Montaj Servisi

Nereden nereye adreslerini gir, bir saniyede fiyatı gör ⏱️
✔ İster Nakit, İster K. Kartı
✔ Ücretsiz İptal
✔ Montaj Servisi
Taşımacım kullanıcılarından gelen değerlendirmeler.



HARİKA TAŞIMACI
Hem uygulama hem taşıyıcı arkadaş çok çok iyiydi herkese öneriyorum düşünmeden iletişime geçebilirsiniz ben çok memnun kaldım sizinde memnun kalacağınıza eminin.













Taşınma Deneyimi
Öğrenci arkadaşlarımın önerisiyle uygulamayı indirdim. Yunus Çakır ile eşleştik kendisi ve ekibi işinde profesyoneldi çok kibardı. Taşınma için paketin içinde verilen süre de Osmanbey-Hisarüstü ve bir oda dolusu eşya için tam olarak yetti.










internetten tesadüfen gördüğüm ve tereddüt ederek talep oluşturduğum uygulama favorim oldu. Hem piyasaya göre çok uygun fiyat, hem hızlı çözüm hem de bize gelen Erdal Bey...hepsi çok iyiydi. Gönül rahatlığıyla hizmet satın alabilirsiniz. Teşekkürler










siz nerdeydiniz daha önce müthiş bi uygulama gdip 10 km yük taşımak icin 10 k. para cekenlere kazıklanmayın harika bi uygulama şöförleride düzgün insanlar










Hizmeti ilk defa kullandım.Hem fiyat hem güvenilirlik açısından çok iyi sorun yaşamadım❤️













Evden çıkarılması gereken eşya
Kimseyi bulamadığımız için evden site dışına çıkarılması gereken iki parça büyük eşya için sipariş oluşturduk ve bir gün içinde halledildi. Teşekkür ederim













Hızlı teslimat
Arkadaşlar teslimat ve kapıya kadar taşımada çok özenli yardımcı oldular.













Memnuniyet
Çok temiz ve düzgün taşıdı. Dediği saatte konumdaydı. Rahatlıkla eşyalarınızı taşıyabilirsiniz..













Memnuniyetim
Çok teşekkür. Keyifli bir süreç yaşattınız. Kalın sağlıcakla. İyi çalışmalar.













Teşekkürler
Oldukça ağır bir parça taşıdılar Mert bey ve yanındaki arkadaş. Genel üslup ve iş kalitesi için teşekkür ederim.













Hızlı ve zamanında
1 saat içerisinde tüm taşıma sürecini sorunsuz bir şekilde hallettiği için şirkete teşekkür ederim










Her şey olması gerektiği gibiydi, ilk kez deneyim. direkt müşteri hizmetleri olsun gerek şoförler olsun Çok kibar ve yardımseverler. parça işeme uygun fiyata taşıdılar, teşekkür ediyorum